PROGRAM MAJU DIRI 2011 (PMD)

Program Maju Diri di Sekolah Kebangsaan Tun Abdul Razak (Orang Asli) agak berbeza dengan PMD di sekolah lain.

Tarikh : 11-13 Jan 2011
Tempat: Dewan Sekolah

Menggosok Pakaian

PROGRAM MAJU DIRI

PROGRAM MAJU DIRI
Taklimat

FOTO GURU SKTAR 2010

FOTO GURU SKTAR 2010

Selasa, 23 September 2008

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 1429 H


Alhamdulillah, Allah s.w.t masih memberi kesempatan buat kita untuk berada di akhir bulan Ramadan 1429 hijrah ini. Sedar betapa cepat masa berlalu bermakna lambaian Syawal 1429 hijrah kian menggamit seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Sempena meraikan murid-murid beragama Islam di sekolah ini, seluruh warga guru dan staf SKTAR berganding bahu menyiapkan sumbangan berupa hamper dan keperluan aidilfitri buat hampir 45 murid Islam dari tahun 1 hingga 6.

Pihak sekolah mengharapkan agar kesemua murid tersebut dapat merayakan sambutan Aidilfitri kali ini dengan lebih meriah. Panitia Pendidikan Islam dengan kerjasama dari warga sekolah bercadang ingin mengadakan solat tarawikh secara berjemaah di Asrama SKTAR dan pra-latihan alunan takbir serta panduan yang boleh dilaksanakan menjelang pagi hari raya menjelang nanti.

Akhir kata, pihak AJK Makmal SKTAR mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin sepanjang kita semua menjadi rakan sejawat dan warga sekolah sepanjang tahun ini. Buat mereka yang ingin pulang ke kampung halaman masing-masing diharap agar memeriksa kenderaan anda di pusat automotif yang sah serta diucapakan selamat memandu dan berhati-hati di jalanraya.


Tiada ulasan: